четвъртък, февруари 19, 2009

18.05.2007 00:30 - Тримата от запаса ги нямаше, но The Stig беше тук!...


…И аз бях там! И аз снимах!

По някога много ме хваща яд, че в Слънчев Бряг миналото лято ни гепиха фотоапарата.
Яд ме е още, че все не намирам подходящ да го замести. А и от полицията така и не ми се обадиха за стария... Както и да е! Това са стари работи!

Сега ми се иска да ви покажа няколко снимки от мероприятието на което бях тази вечер. Единствено по рода си в България. И неповторимо – за мен.
Top Gear вече е и в родината ни. Пристрастна съм, но няма как. Това е най-доброто телевизионно предаване за автомобили и появата на списанието е повече от празник.

Всеки гледал поне едно предаване на „Тримата от запаса” (Джеръми, Ричард и Джеймс), няма как да не се е влюбил в предаването. И няма как да не познава това същество:


Преди време на официалния сайт на Top Gear (има го в блогрол-а ми) за него пишеше, че според непотвърдена информация урината му миришела на бензин. Всъщност, при срещата ми днес усетих само парфюмите на каките около него.
Жалко, нали?

Той е като Незнайния Воин, но е толкова известен, че за него има информация дори в Уикипедия!



Това, което обичам в него е предпочитанията му към класическата музика. Лошото е, че нямах време да си поговорим за това.

Да се върна малко назад за да ви разкажа как се стигна до снимките на The Stig.

Всичко започна от паркинга зад НДК. Решихме да оставим колата там, за да ни е по-близо до представянето. И някъде между автобусите с „делегати” и фенове за митинга на БСП и концерта на Toto Cotugnio без да искаме – виждаме това:

Точно така! Mazerati. И определено не беше на Серго Станишев, защото той е рокер. В опасна близост до него видях моята кола с претенциозното име Wiesmann.
Салона е доста приятен, а отпред е повече от красив.



С младежа се разбрахме да ми я купи заради гущера на емблемата!
А той обеща да е с дистанционно, защото вече си имам колело и нямам проблеми със задръстванията. ФАКТ!

Не може на мероприятие като това да няма Porsche, нали?
Хайде – ето ви лошото бяло момче:



Представете си как би изглеждал един Beatle с такива неща зад джантата...



Имаше и Ферари и Майбах, но нещото, което бе като царица на вечерта изглежда така отзад:



Яркия оранжев цвят лъже, че това под него е неприятно.
Нищо подобно! (12 V; 6.5L)



Познахте ли Царицата?

Няма коментари:

Публикуване на коментар