четвъртък, февруари 19, 2009

18.09.2006 13:21 - Добрите вести идват бързо! (парите по сметката - не!)

Нека днес се занимаем с банкоматите, банките, сметките и дрънкалките!
Няма начин, поне веднъж в живота ви да се е случило така, че да не ви преведат парите на време. Не заради лениви счетоводители, а заради немърливи служители в банката, където ви е сметката. Случвало ми се е и преди. Не е нещо ново, но този път наистина прекалиха.
Преди половин година ми забавиха парите с 4 дни, а този път подобриха собствения си рекорд.
Когато това се случи преди половин година си поговорихме добре с дамите на другия край на кабела и нямаше проблеми.

До миналата седмица.

Тогава, от счетоводството си пускат парите на 14-ти, за да може (ако има такива като мен, на които им бавят парите) на 15-ти вече да имат средства в картата.

Е да, ама не.

Понеже вече съм горяла така, си казах, че явно проблема е в банката.
Проверих в събота, в неделя 2 пъти и днес още 2 пъти.
Имах малко работа на едно място и като си свърших нещата, прибрах се в офиса и взех да звъна.
Звъня в централния офис на банката (където ми е и сметката) на Московска 19.

- Банка ***, добър ден

- Добър ден, не зная дали точно на вас трябва да се обадя, но този телефон го взех от сайта ви. Значи, имам проблем с един превод... Парите ми ги няма в картата вече пети ден

- Момент да ви прехвърля

Следва прехвърляне. Чаках, мина една песен по радиото, почна втора и към нейния край започна да дава заето.
Аз, обаче съм тъпа и упорита и ще си търся правата.
Звъня пак:

- Банка ***, добър ден

- Здравейте, преди малко се обадих за един превод, вие ме прехвърлихте на един телефон, но там никой не вдига. Можете ли да ми дадете телефони, на които да се обадя?

- 93912649391167(изстрелва дамата без да мисли и секунда)

- Може ли пак?

- 9391264 и 939116.

- Благодаря ви много, лек ден.

Звъня на посочените телефони.
На първия никой не вдига.
Звъня на втория, прекъсват позвъняването и от свободно (3 позвънявания) изведнъж става заето! Ама толкова заето, че ми причерня.
Звъннах отново. Казах си, след като ми затварят, значи има някой там.

- Банка ***, добър ден

- Добър ден, от друг телефон ми дадоха вашия... Звъня ви, защото имам проблем с един превод.

- Ето там има химикал (чувам насреща и очевидно не е по моя въпрос)

- Ало?

- Да, слушам ви

- Ами за превода... Колежката е превела парите още в четвъртък (14.09.2006) а днес е понеделник (18.09.2006), а аз нямам преведени пари в сметката.

- Как да няма?

- Ами няма.

- Проверихте ли на банкомата?

- Да, преди няколко минути

- И ги няма?... Абе това защо не ще да тръгне? (очевидно и този въпрос не беше по моя повод).... И след като проверихте какво?

- Ами няма пари в картата.

- Какво ви пише на бележката?

- Ами еди-какво-си

- И ги няма парите?

- Не

- В коя фирма работите?

- Еди-коя-си

- Оооо, ами...чакам да ми кажете ЕГН

Тук си казвам ЕГН-то, тя ме пита дали моето име е моето име, аз и отговарям положително.

- Да не е от картата нещо?

- Не. Тя е ОК.

- Дали не и е изтекъл срока?

- Не, валидна е до следващия месец.

- Добре де, но на мен ми излиза, че парите ви са преведени още на 15-ти.

- А на мен ми излиза, че нямам пари.

- Проверихте ли на банкомата?

- Да, 2 пъти днес, като последно проверих в 10:58

- Е не може да нямате пари! Проверете отново на банкомата, и ако нямате пари, пак ми се обадете.

Слизам долу, проверявам си сметката и изведнъж, от нищото, само минути след като съм проверила за състоянието на сметката си, парите са изникнали!

Вече доволна, че съм си разплатила борчовете заради това пет дневно неудобство, прибирам се в работата, звъня отново на дамата, с която си говорих последно, и й благодарих.

Благодаря и на банка ДСК, че винаги мога да разчитам на нея!

Няма коментари:

Публикуване на коментар