четвъртък, февруари 19, 2009

28.03.2006 15:49 - Paranoid Android...

Едва днес разбрах какво ме мъчи.
От известно време чувствам неудобство. Не физическо. Още по-малко физиологическо.

Чудех се дали огромното количество информация, което поглъща скромната ми руса главица всеки ден не е виновно за това неудобство.
До днес можех да вярвам с цялото си същество на тази своя теория.
Но до днес...

Сега излиза, че съм си глупава по рождение. Поне така казва един умен човек, в едно свое изследване за IQ-то на европейците.

Спомням си как преди време попаднах на един “елитен” тест за интелигентност. Няма да споменавам къде, за да не се втурнете и вие да го правите, но тогава останах с впечетление, че съм повече от умна.
Това го доказваха и поканите за работа в Америка, които получавах на e-mail-a си в продъление на месеци, след като го попълних.
Но в последно време не съм получвала такива покани. Може да е заради това, че не отговарях на предните или заради това, че тези, които ми правиха теста знаят за моята глупавост само защото живея в България.

Едно е да гледаш резултатите на някой от IQ тест правен преди 2 години, а друго е да знаеш, че човека с народност “българска” не може да е толкова умен. Все пак – има го черно на бяло в изследването на споменатия по-горе умен чичко.

Само едно не ми е ясно. Защо никой никога не ме пита дали искам да участвам в такива изследвания?

Всъщност – излъгах.

Само веднъж през живота си съм ставала обект на социологическо изследване. Беше точно преди балотажа на последните изборите за кмет на София. И тогава излъгах само за да разбера дали ще ме хванат в лъжа.

По-късно един добър социолог ми обясни, че такива капии като мен от години са извеатни в неговите среди, като "социологическа грешка”.
Е, дано и в изследването за интелекта на нацията ми да съм отново в графата: “социологическа грешка”, че иначе…

Няма коментари:

Публикуване на коментар