четвъртък, февруари 19, 2009

01.06.2007 10:02 - Детска радост (шарени бонбонки)...

Винаги съм твърдяла, че за мен Първи Юни е най-хубавия празник!
Винаги се радвам като малко дете на него.
Скоро някой написа, че ако си запазил детското - със сигурност ще намираш причини да се изненадваш от някакви малки неща.

Онзи ден, например се изненадах от един гълъб, който се опита да ме нацели в каската, докато се движех с около 30 км/ч. с колелото.

Вчера се изненадах на един таксиметров шофьор, който в най-голямото задръстване премести колата си за да мина край него с колелото. (за което съм му безкрайно благодарна).

Днес се изненадах на това, че въпреки гадната прогноза за дъжд, гръмотевици и обалиц, слънцето си намери начин да зарадва всички ни и да подкрепи детските инициативи, които по ред причини се организират на открито.

Какво ще ме изненада по-късно?... Не зная. Сигурна съм, обаче, че изненадите ще са приятни. Защото е Първи Юни!
И защото продължавам да регистрирам белези по коленете от велосипеда.

Честит празник дечурлига!

Няма коментари:

Публикуване на коментар