четвъртък, февруари 19, 2009

02.06.2006 13:03 - White Wedding!

Треската е голяма! От февруари месец всички роднини (включително и аз, макар да не съм част от фамилията) са пощурели.

Децата ще се женят!

Голяма сватба ще се вдига.
Като за 3 села!!! :)

А около цялото това събитие, младоженците само се притесняват. Но кой ги мисли тях – важното е сватбата да е грандиозна!
Ще има много роднини, приятели, баби, лели, стринки, вуйчовци, племенници, етърви, сваковци и т.н.

Но ще е весело.

Аз ли?
Аз смея да призная, че това е първата сватба, за която си купувам специална рокля, специални обувки, специална връхна дреха, нов бански, туника и ...

Не може без тях. Все пак сватбата е във Варна!

Младежа пък, си купи костюм.
Всъщност – всички в тяхната рода изкупиха дрехите по магазините, като по този начин направиха сечено на абитуриентите.

Но на мен тази шопинг мания сякаш не ми е достатъчна и ще направя и друго...
Сега, дами и господа, отивам да оставя едно прилично количество пари (от което много ме е срам) при фризьорката и при маникюристката.
Какъв ще е крайния резултат?
Подобаващ външен вид за една голяма и красива сватба!

p.s. Дора, Илия... Бъдете щастливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар