четвъртък, февруари 19, 2009

01.06.2006 10:51 - О, Мариана! I Love You So Much!

Днес е деня, който най-много обичам.
От години се противя, когато ми честитят празника на 8 март и винаги отговарям, че празнувам на 1 Юни.

Осъзнах, че съм инфантилна още в детската си възраст и днес исках да го покажа за пореден път с един план... Но няма да стане.
Jones написа такъв пост по повод деня на детето, че не ми се пише нищо, но няма как... само ще припомня това, което преди време споделих в темата "Анонимността ви в гарантирана"

..." Но след като все още мога да говоря с децата така, че те да ме разбират – значи все още не съм загубила тяхната мъдрост.

Когато в петък попитах едно пет годишно дете, какво усеща, когато колата в която се вози попадне в дупка, то ми отговори: „Друска се”.

А ние отговаряме: „Чупим си колата”.

Децата не лъжат.

Въпроса е как да ги опазим и как да станем като тях?
Как да не преувеличаваме?
Как да останем чисти като децата?
Как да върнем сладостта от марципановия бонбон, който ни предлага живота?"...

Jones, благодаря ти!
А на всички, които се чувстват деца желая много слънце и безгрижно детство...

Няма коментари:

Публикуване на коментар