четвъртък, февруари 19, 2009

05.10.2006 14:53 - Той! Той пак го направи!

Нямах намерения да пиша... честна дума. Но от няколко дни следя с интерес попарата, която си забърква един симпатяга в F1.

Моля ви! Не бързайте да ме обвинявате! За Кими ще кажа само едно изречение, при това – накрая!

Не за друго, а защото за основно меню съм си избрала далеч по-забавния от Монтоя и много по-несдържан в репликите си от Ървайн – г-н Фернандо Алонсо.

Последните изцепки на късметлията стигнаха и до мен, а сега ще стигнат и до вас:

В понеделник, пред вестник "Ас" той директно обвини отбора, че му пречи да спечели световната титла.
"Те не ми помагат толкова, колкото могат. Искаха да завършим втори и трети, защото не искат да взема №1 в друг отбор", заявява недоволен Алонсо, който от следващата година, както знаете - ще премине в Макларън.

Ох... как да не го ожалим момчето?
Ама разбира се, че другите винаги са виновни!

В предпоследното състезание Михаел Шумахер му беше виновен, сега – отбора... Нещо повече – днес чета, че той бил много ядосан на съотборника си, защото(видите ли) вторият пилот в отбора си Е ПОЗВОЛИЛ да го изпревари по време на състезанието в Китай!

По тази логика, след като до тук са обвинени конкурентите, отбора, механиците и колегата Фисикела... какво остава?

Може би тази неделя ще са му виновни феновете, че не са викали достатъчно силно!

Но най-хубавото е, че Фисикела е пич! Пич и половина. Ето и неговото мнение за „случката”:

"Да, много съм изненадан от това. Не знам защо го е казал. Очевидно аз се състезавам за себе си, а не за Фернандо.
Ако има възможност да му помогна - добре, но не мога да спра болида си на пистата си за да го оставя да ме изпревари. За мен няма никакъв проблем. Ще говоря с него по въпроса, ако е доволен ок, но ако не е доволен не ми пука".

И на мен не ми пука за Алонсо! Нито за Крамник, но това е друга тема!

Нищо де! Той (Алонсо) отива на хубаво място догодина.
Но пак няма да стане шампион.
И знаете ли защо?

Защото, за разлика от Алонсо, Кими Райконен има много добра представа как работи автомобила на Макларън.

С една дума... НИКАК!

Няма коментари:

Публикуване на коментар