четвъртък, февруари 19, 2009

11.10.2006 10:52 - Един неполитически, дори А-политичен пост!

От понеделник трудно се добирам до работата. Ремонтите по улиците във великата ни столица са стигнали онзи изкристализирал вид, който могат да достигнат отношенията между учен и неговите мишленца.
Ремонтите и промяната на някои маршрути на автобуси и разна друга превозна гад са стигнали експерименталното си ниво – просто за да се види как ще реагираме.

А президента е на делегация в чужбина.

Здравната каса пак прави глупости с лекарствения списък и тормози и без това изтормозените хора! Чудя се за лекарствата на татко... Той е диабетик...

А президента е на делегация в чужбина.

От 1979 година родителите ми се борят с общината за един глупав гараж. Резултати още няма!

А президента е на делегация в чужбина.

В последно време, влизайки в магазина за нещо дребно се оказва, че излизам с 30 лв. по-малко!!!

А президента е на делегация в чужбина.

Политиката... Никога не съм обичала да говоря за нея, да я обсъждам, да ми излиза пяна от устата, когато ревностно крещя срещу човек, който не е на моето мнение.
Не я обсъждам, но я следя. И това не ме прави щастлива.

А президента продължава да е на делегация в чужбина.

Помня преди време как Владимир Путин се събуди в лошо настроение и реши да уволни цялото си правителство! И го направи!

А нашия президент е на делегация в чужбина.

Сега идва и момента да се сетим, че президент на парламентарна република не може да направи кой-знае колко. Някой прием, може да подпише някое международно споразумение за осигуряване на въздушен коридор за лястовичките и щъркелите на пролет и на есен...

А може и да е част от делегация в чужбина.

Някой се опитва да ми втълпи, че трябва да ми ПУКА! Хубава дума. Хубав словоред: „На мен ми пука”. Как да не се изсмее човек? Това да не ви е входното ниво по история в подготве? „На мен ми пука”....

Пука ми, ама за това дали Веско Топалов ще си защити титлата по шахмат. Пука ми за това как ще си платя наема, интернета и храната на съседската котка. Пука ми за родителите ми, за здравето на близките ми. Пука ми за много неща. Толкова ми пука, че балона всеки момент ще се сПУКА!

А президента е на делегация в чужбина.

Няма коментари:

Публикуване на коментар