четвъртък, февруари 19, 2009

20.10.2006 16:20 - Завещанието на един админ*! :)

Хубав ден е днешния. Слънчев един... работлив се оказа. И приятен. Не искам да пропусна нито минута от него, защото както сте забелязали – може да е един от последните ми.

И няма как да е иначе. Нали съм админ* на един сайт. От там идва и предсмъртното ми настроение. Бързам да си напиша завещанието, преди да ми е изтекъл четиридневния срок. (вече тридневен, защото днешния ден се изнизва...)

Каква е историята:

Идвам аз на работа днес и гледам спам*. Ама не от нормалните дето се генерират по кило на секунда. Ненормален спам* ви казвам. Един симпатяга, регистрирал се той, написал си реалния e-mail, дори имал неблагоразумието да ползва домашния си компютър решил да напише някакви неща, че неговия пост имал вълшебната сила да убива всички админи*, дето затривали поста му.

До тук, админ* средите дали 2 жертви. И аз май ще съм третата. Ама имам още 3 дни, та ще доживея и изборите. Ама за какво да гласувам ми кажете, след като няма да ми дреме след тези 3 дни? Нали ще съм дет/д*?

Ама на! Дреме ми! Чак се прозявам вече от дрямката, която ме наляга.

Дреме ми и за още една глупост дето се развява като бялото знаме на свободното слово в България. И понеже ми остават няколко дни живот – да взема и аз думата по темата.

То не били договори, то не била публицистика, позоваваща се на анонимни е-mails*, не били политически уволнения като от времето на Виденов.

С две думи – ГОЛЯМА МАЗНЯ!

В последния си пост написах какво мисля за политиката и за предстоящите избори. И не ме стряска това, че някой (официално) е прекратил договора си с медията, в която работи. Стряска ме факта, че всички взеха да обясняват колко голям пръст имал еди-кой-си, защото мезонетът си е мезонет.

Хайде сега, уважаемата гилдия на журналята в България да ми каже има ли го този мезонет или го няма?

Искам и още отговори от журналята:

Кой подхвърли БЕЛЕЖКАТА?

Имало ли е e-mail* изобщо?

Как се е случило така, че той е АНОНИМЕН? (ако го е имало изобщо)

Къде са документите от общината, че този мезонет е на еди-кой-си?

Искам и подпис от нотариус!

Искам да разбера дали някой си прави труда да намери ДОКУМЕНТИ за съществуването на този мезонет.

И последен въпрос уважаема журналя, вие PR* ли си правите или да?

Очаквам отговорите на тези въпроси в срок от 3 (с думи: ТРИ) дни, защото след това ще се спомина.

* На едно място прочетох, че е много модерно да ползваш побългарени английски думички...

Няма коментари:

Публикуване на коментар