четвъртък, февруари 19, 2009

14.07.2006 10:53 - Good Vibrations!

Излагам се! В последно време се излагам.

Изневерявам на идеите си един вид и добре, че bobitu е на линия и подклажда огъня.

Да. За позитивната ми кампания става дума. От много време не съм говорила за нея и сега, след като съм изпила двойното кафето, след като половин литър вода се стели заедно с него по кръвоносните ми съдове и разни други органи, е време да се върна към онова позитивно начало, за което така ми се иска да пиша. Ама много ми се иска!

И други хора пишат, та се късат в момента. В Софийски университет.
Там където младите умове на страната ни се пънат да си спомнят какво са наизустили от дадените им на готово теми.

С елементи на разсъждение”...
Друг път!

Да видим какво се случва от другата страна на барикадата.

В събранието на народа т.е. народното събрание или т. нар. парламент, днес ще умуват дали да ни задължат през зимата да караме на фарове или да не ни задължават.

А слънцето напича. Като за плаж ще да е времето днес.
Е... до тук зная, че jokera ще се пече на слънце.

А аз на бавен огън.

Не, не се оплаквам. Тази табела на снимката горе за какво мислите, че я държа? Та аз я боготворя тази табела! Бих я изяла даже с малко чушки и сирене. Ама е обща.

Не става така.

Tо и слънцето е общо. Но съм сигурна, че не е вкусно. Топлата храна не ми понася. Освен, ако не е супа.

Като стана дума за супа... Ако искате наистина ХУБАВА ПИЛЕШКА СУПА... с онзи вкус, който само една баба на село може да ви докара...
Обезателно пробвайте тази в „Под Липите”.
Ето заради тази супа, аз лично бих се отказала от най-свидното.

Т.е. котката на съседите и „мекичката тоалетна хартийка”...

Хайде! Лек ви ден!
Слънце, усмивки и по-малко работа ви желая!

Няма коментари:

Публикуване на коментар