четвъртък, февруари 19, 2009

16.07.2006 03:31 - Night Time Is A Right Time!

Спи ми се! Много! Но не мога да заспя. Какво ли не опитвах...
Готвене, ледено мохито, прясно мляко, шоколадови бонбони с кори от портокал, шкембе чорба и домати.

Не става и това е.

До сега играх и на Dota. Всички младежи от клана си легнаха, а аз не мога!
Не е от кафето! Малко пих днес от него. Не е и от притеснението, че утре Шумахер ще тръгне от първа позиция на поредното състезание от Формула 1.
Не е и котката на съседите.

Друго ме държи будна.

Купона на другата улица успоредна на нашата. Улица, към която имам чудесен изглед предвид разположението на стаята ми. От 9 вечерта се е почнало.
То не беше заря, не бяха викове, не беше чудо. Ето.. и сега 3 след полунощ минава, главата ме боли, очите плачат, душата стене...

А насреща ми чалгата се блещи като обезумяла стара мома.

Живея в тих квартал и такова чудо до сега не е имало никога. За тези 5 години, в които живея в него. Най-силния шум идва от време на време от стадиона. „Георги Аспарухов”. Но скоро мачове не е имало. Или аз не съм си била вкъщи.

Другите нарушители на спокойствоето в махалата са котките. Но само на пролет. Има нощи, в които славеите пеят толкова силно, че пак не може да заспи човек. Или просто е ужасно тихо и за това се чуват така отчетливо.

Но тази чалга ме съсипва.

Около 1 часа си помислих... „Дали да не се обадя в полицията! Това е нетърпимо! А на всичкото отгоре си имат DJ”.

Този типичен пример за човешката еволюция заслужава повече внимание тук и сега.
Нямта такъв човек.
„Ако ще въртим, хайде и да го сучем”.
Чудесен мисловен проблясък! Дали са му и микрофон! Като на концерт е! Казвам ви! Като на скапан чалга концерт!

Двойната дървена дограма не може да ме защити от набезите на тези звуци. И на умните изказвания от страна на нещото, което води „програмата”.

Ще се опитам да преброя няколко стада.
Другия вариант е да пусна моята музика. Нещо по избор...

НЕ! Имам по-коварен план. Сега ще се опитам да дремна, а утре сутрин.... т.е. след няколко часа ще събудим тези симпатяги с нещо класическо. И наистина грубо!

Бетовен! Само удърна доза Бетовен ще ги оправи тези хаймани!

p.s. Чувствам се като пенсионерка. Не мога да повярвам, че съм го написала.
Но по дяволите и аз имам нужда от сън!

Няма коментари:

Публикуване на коментар