четвъртък, февруари 19, 2009

15.03.2006 12:06 - Sunny Part II

Искам слънце!


Искам да се появи колкото се може по-бързо! Не се чувствам добре, когато с дни не мога да го видя. Не, че не се оплаквам когато блести в очите ми, но то си е от мен.

Не зная дали имате подобни проблеми, но когато няма слънце аз съм замаяна. Младежа ми казва, че съм “тропически заек”. И може да е прав. Искам да живея в Ямайка! Не ме интересуват опасните комари. Не ми пука! Само ако може да има повече слънце. Повече и предимно за мен!

Според някакво-си-там-си-не-знам-си-какво-изследване, хората в скандинавските страни са по-склонни към самоубийства, а най-щастливи от живота (макар и бедни) са хората в слънчевите и топли страни.

Явно – за това Мика и Кими са толкова добри в F1 – заради склонността им към самоубийство.

Не се смейте! Ако някой не го извика това проклето слънце до ден –два ще се караме!

Ето и списък с нещата, които съм способна да направя, ако не се появи слънце в посочения от мен по-горе срок:

  • няма да си попълня данъчната декларация
  • няма да си реша косата
  • ще пия два пъти повече кафета (уж за тонус)
  • ще науча най-накрая “ТЪНКАТА” разлика между “past simple” и “present perfect” (това не е много сигурно… можеби ще го отлагам до край – както правя с пълнияТ член в родния ни език)
  • ще спра да играя на DOTA до 4 през ноща! (това наистина е огромна жертва от моя страна)
  • ще откажа да мия съдовете на “мъжете” вкъщи
  • ще накарам дебелия котак на съседите да се изпишка върху леглото на братовчед ми!

Сами разбирате, че ако не направите нещо по въпроса със слънцето съм склонна да предизвикам и екологична катастрофа, за това – взимайте въжетата и почвайте да го теглите под такъв ъгъл, че да изгрее и на бул. “Дондуков” в София!

Няма коментари:

Публикуване на коментар