четвъртък, февруари 19, 2009

13.03.2006 12:15 - Curiosity Killed The Cat!

Случвало ли ви се е да се взирате в монитора и да не знаете какво да свършите при положение, че има куп задачи за деня?

Да си разсеян според някои хора означава да не си доспиваш хубаво и да изпитваш недостиг на кислород. Вярно – не спя по много в денонощието, но кислород имам и още как. Прозореца срещу мен зее с цялата си паст! А снежинките завземат територии върху списъка с нещата, които трябва да свърша днес. А най-интересното е, че ме е страх да си отворя mail-а. Сигурно и там е пълно със задачи. Но съм любопитна и ще го направя след малко! Честна дума!

В работата съм от 9:30 и не мога да се концентрирам. Можеби именно заплахата от многото задачи ме кара да гледам глупаво мартенския сняг и от време на време да местя поглед в монитора.

И ако днес имам много задачи – то утре те ще са двойно.

Странно как човек се мобилизира тогава, когато не разполага с много време. А сега – когато имам целия ден пред себеси губя концентрация. Няма ли да е добре, за ленивите хора като мен работната седмица да е 4 а не 5 или 6 дни?

И не може ли част от ангажиментите ми да бъдат извършени от дамите в общината или в пощата – да речем? Те и без това не правят нищо по-различно от реденето на пасианс. :)

Но да си призная – аз съм си виновна. Винаги, когато става дума за “МОЯ ПРОЦЕС НА РАБОТА” не мога да се доверя на никого. Ако аз не си го свърша – няма да е същото! Просто съм такава.

Както и повечето българи, които трудно се сработват в екип. Бленувам за момента, в който ще работя вкъщи. Ще пуша на компютъра, никой няма да ми врещи на главата колко е велик и ще мога да си пиша нещата по гащи! :)

Не е възможно?

И защо да не е възможно?

Имам си всичко!

Има и още нещо много хубаво. Ако всички започнем да работим вкъщи няма да има задръствания, а дрехите ни винаги ще са чисти! :)

От този момент – до края на съществуването на този блог, започвам да пропагандирам работата в домашни условия. Ще се включите ли и вие?

Няма коментари:

Публикуване на коментар