четвъртък, февруари 19, 2009

08.03.2006 13:41 - Осми Март е на Мода!

И понеже всички пишат днес за този обичан и мразен празник, и понеже не съм писала от много време и понеже съм жена - смятам да изложа мнението си на кратко...

Вярно, че вече го направих, но реших да го пусна и тук:

МОМЧЕТА,

Признайте си, че не ви стиска! Признайте си, че сте ядосани на жените за това, че всяка година на този "тъп 8-ми март трябва да давате куп пари за тъпи букети".

Хайде сега сериозно - ако един мъж е МЪЖ НА МЯСТО - за жената всеки ден е празник. А на 8-ми март всички ние - жените се стараем да изглеждаме малко по-добре от обикновено. Обличаме си "специалните" тоалети. И полагаме наистина много грижи за да изглеждаме добре в очите ви. А вие - седите тука и плюете.

Вие не сте мъже.

Ако бяхте - щяхте да целунете момичето или жената до вас и изобщо нямаше да пишете глупости.
Хайде сега - кръгом бай-ганьовци!
Марш към първия магазин за цветя и да не съм ви видяла повече тука!

Няма коментари:

Публикуване на коментар