четвъртък, февруари 19, 2009

20.04.2006 14:08 - Positive vs Negative

Ден втори!

Доброто настроение продължава да ме държи, въпреки очевидните несгоди по пътя ми към края на постите.
Боядисах яйцата!
Сега дланите ми са синьо-лилави, а на места по пръстите може да се забележи и жълтичко.



Не – тук на тази снимка не се вижда, защото снимката е от вчера, а китката, която ви пречи да ме видите добре се нарича ЪЗРЕФЮ.


Цветето е на две колежки. Те решиха да си го кръстят така. Аз поне този път нямам нищо общо!


Вярна на лозунга, който съм прегърнала – изпрах прането, което чакаше от събота миналата седмица, а сега – вече съм в работата.



А така ми се иска да се излежавам на слънце...



И да гледам кротко в една точка...

Най-важното и днес, обаче е това:
Отново сме позитивни!
Защото махнахме думичката: "Трябва"

Много слънце ви желая!!!
И днес :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар