четвъртък, февруари 19, 2009

19.04.2006 10:29 - Negative vs Positive

:)

От много време не съм драскала тук но днес ще гледам да съм кратка.
Така.
Да прегледаме събитията, които станаха докато ме нямаше:

  • Дунава наводни половин Европа
  • Внесоха “вот на недоверие към правителството” (днес ще му се види сеира и на това)
  • Воленчо пак волно летя над личното ми пространство
  • Параноята я има на всякъде
  • Полицията тази сутрин в София бе цялата вдигната на крак (най-вероятно пак ще има големи задръствания)
  • Облаците се стелят над главата ми, като магистралните новини от миналата седмица
  • А на Велика Събота май ще се наложи да поработя

Добрата новина е, че днес се открива изложба за Априлското Въстание в Народната Библиотека.
И че ме очаква интересен ден.
Ако имам късмет – ще ми сменят старата 5 годишна щайга, на която пиша в момента.
Ще си помахаме пак с работниците на отсрещния строеж, които правят външна изолация на една модерна кооперация.
Ще изпуша още една кутия с цигари,
Отново ще си броя калориите,
А утре сутрин, още преди изгрев слънце, ще боядисам яйцата за Великден!

Важното е да мислим позитивно!
И да се усмихваме! :)
Слънчев ден желая на всички ви!

Няма коментари:

Публикуване на коментар