четвъртък, февруари 19, 2009

31.03.2006 00:33 - Победа ли?

Не, че съм голям фен на футбола...
Просто ми стана тъпо, че ПФК Левски паднаха така.
А от друга страна никога до сега не съм виждала как един цял стадион, въпреки очевидната разлика в резултата, крещи до последния момент (а и след отва) в подкрепа на любимия си отбор.

Заради това падане и аз паднах няколко игри на любимата ми джитка от един сладур на 14 години. Май ми е паднало нивото.
То така... както са тръгнали нещата - и аз ще падна по гръб след малко...
Трябва да потренирам малко повече, но това пусто време... все не остава!

Сигурно се чудите коя е "любимата ми джитка"?

Преди няколко часа сложих и картинки, така че - можете да научите повече за нея на адрес:
http://dinka.blog.bg/viewpost.php?id=505

Хайде...
Желая на всички ви лекаР с ноЖ и приятни таласъмища :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар