четвъртък, февруари 19, 2009

03.05.2006 11:37 - Анонимността ви е гарантирана!

Седмица трета, от началото на позитивната ми кампания.

Всичко започна много весело.

Опитах се да разбера колко хора в блога, които си правят труда да прочетат неграмотните ми постинги ще се навият на идеята да мислим по-позитивно, по-оптимистично и по-ЧОВЕЧНО.

Оказаха се малцина.

Някои от тях – споделят мислите си също като мен тук.

Други – държат да останат анонимни

Трети – са анонимни

Четвърти – искат да направят „моята позитивна кампания” в „нашата”

А аз искам просто да сме по-добри едни с други и да зная, че моята „революция на усмивката”, както я нарекох преди време, не е изгубена кауза.

НАИВНА?

НЕ!


Добре си давам сметка за случващото се в живота ми, в моята вселена и във всичко останало и зная, че пак ще опра до 42.


Но ЪпсурТ-ът си е мой.


Всеки си носи кръста. А моя е малко изкривен и способен да разсмее всеки. Но след като все още мога да говоря с децата така, че те да ме разбират – значи все още не съм загубила тяхната мъдрост.


Когато в петък попитах едно пет годишно дете, какво усеща, когато колата в която се вози попадне в дупка, то ми отговори: „Друска се”.

А ние отговаряме: „Чупим си колата”.

Децата не лъжат.


Въпроса е как да ги опазим и как да станем като тях?

Как да не преувеличаваме?

Как да останем чисти като децата?

Как да върнем сладостта от марципановия бонбон, който ни предлага живота?

И още един много важен въпрос:

Как да излезем от анонимност?

Като начало, можем да се представим един на друг.

Приятно ми е – казвам се Динка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар