четвъртък, февруари 19, 2009

12.05.2006 12:16 - Щом сме двама страшно няма!

Не зная как е при вас, но след като позитивната ми кампания навърши един месец, реших да пусна нещичко... За кампанията. Малко с Бъклица (петъчно) и малко с дрян – за да ни е здрава кампанията.

В последно време, младежа е много добричък с мен. Той тръгва рано за работа и ме оставя да се наспя до 12 часа, което неминуемо води до сериозни проблеми с работния процес, защото се събуждам около 4 следобед... Нищо че не съм в леглото.

Та за леглото щях да пиша!

Тази саутрин, той пак се измъкна на пръсти и замина за работа...

А аз останах да си доспивам.

Спомням си как в просъница, за изпроводяк, го накарах да си вземе едни неща за закуска. Спомням си и как заспах.

Но някак студено ми стана.

Честна дума. А и Дебелия не се появи снощи и наистина ми беше студено.

Ето, стигнах и до заглавието.

Когато сте двама под завивките, дори и нищо да не правите пак е по-топло. И не сънуваш някакви тъпи и недодялани 3D реклами с песни на Белослава...

Честна дума! И за 3D рекламата с Белослава и за студа.

Май полудявам.

А снощи, докато играех на любимата си игра, един пич ми каза, че хаквам играта, защото той беше готов да се обзаложи, че ще ме бие.

Накрая се прояви като истински мъж!

Излезе от играта преди да го изнеса :)

Какъв е извода?

Спете спокойно, но винаги по двама.

И се усмихвайте повече!

Няма коментари:

Публикуване на коментар