четвъртък, февруари 19, 2009

28.04.2006 15:02 - Благодаря за човещината...

Чували ли сте скоро този израз?
Аз не го бях чувала от дете...
До днес!

Всичко започна с котката на съседите, която не пожела да излезе от вкъщи.
След това – закъснях за среща с младежа, с който се бяхме уговорили в 2 часа да обядваме заедно.
Не бяхме обядвали заедно от много време и това предполагаше да отида на време, но котката ме забави.
Както и да е...

След като се разделихме, реших да взема отсечката от Операта до работата пеше.
И там – пред операта, докато забързаните хора минаваха около мен, докато разни шофьори си свикаха един на друг, докато трамваите не можеха да минат от коли – застанали на релсите чух този израз:

Благодаря за човещината.

Чух го от един сляп чвек, на който оставих малко пари.
Винаги, когато имам възможност оставям.
Но никога до сега не съм чувала тези думи, изречени с толкова много мъка и надежда в тях.

Това е част от моята позитивна кампания.

Звучи тъжно, но искрено се надявам все повече да ставаме тези, на които някой в нужда да благодари за човещината.
И ще се моля хората, които имат нужда от човещина (поднесена по този начин) да стават все по-малко...

Няма коментари:

Публикуване на коментар