четвъртък, февруари 19, 2009

03.11.2008 19:43 - Какво ти е нужно за да станеш отново на 14?

Днес ме хвана носталгията и някак ми се искаше отново да съм на 14-годишна възраст.

Какво си спомням от тогава ли? Най-яркият ми спомен е, че много исках да съм на 15, за да може песента "Little 15" на Depeche Mode да се отнася за мен.

Горе-долу на тази възраст открих и Тери Пратчет. Е, тогава книгите му не бяха толкова достъпни, колкото сега и имаше излезли не-повече от 4-5 такива. Общо взето ги премятахе от ръка на ръка така, както каките и батковците годни по-рано са премятали касетите. Но това е друга тема.

Идеята ми беше следната:

Дали си струва с днешна дата отново да съм на 14?

Направих кратко проучване за това от какво се вълнуват днешните 14-годишни.

За мен на 14-годишна възраст интернет нямаше. Да не говорим за мобилен телефон. Какво говориш - дори домашните телефони бяха лукс.

Ако исках да се видя с някого утре - трябваше да го видя днес, за да му кажа. Все още имаше "детска библиотека" (да не се бърка с детска дискотека), в която имаше всички броеве на "Дъга". Прекарвала съм вътре с часове, за да наваксвам с пропуснатите броеве и комиксите в тях.

Карах кънки по улиците с тениска с надпис на гърба "keep distance", написана собственоръчно и не очаквах никой да вникне в смисъла на написаното.

Очевидно ми е било интересно...

От какво бих се интересувала днес?

Слава Богу, че не зная. Но общото ми впечатление от днешните 14-15 годишни девойки е следното:

Печелиш 10 точки, ако си наясно какво е фейсбуук, майспейс, ютюб и сайтове за запознанства.

Печелиш още 10 точки, ако имаш поне един чифт обувки с токчета, сутиен и нещо в дантела.

Получаваш 20 точки, ако имаш снимка с тях в домашни условия.

И още 10 точки, ако снимката е направена с мобилен телефон.

Разбира се, колкото повече такива снимки имаш - толкова по 10 точки получаваш отгоре, но ако искаш да си истинска отличничка на 14 всички тези снимки трябва да са качени в сайт за запознанства. Или поне някъде в интернет с удобен линк, който да се разпрати на всички.

Още по-важно е галерията със снимки да се вижда и от напълно непознати чичковци, за да им демонстрираш колко ти е готино дупето, когато си на 14.

Опитах се и аз да направя няколко от "вървежните снимки" и да ви кажа - то било забавно бе... Направо изпаднах в телешки възторг!

Яд ме е, че пропуснах високите токчета и задължителните слънчеви очила, но основните изисквания за днешните 14-годишни девойки съм ги спазила.

т.е. Да се снимам пред огледалото вкъщи с мобилен телефон


Да се разчекна колкото мога повече (признавам, че на моята възраст това е доста трудна задача)


И не на последно място - да правя смешни муцки с мисълта, че изглеждам "секси" и да демонстрирам "чуден" заден фон.


А сега ме питайте дали искам да съм отново на 14, но през 2008г.

Горната фотосесия е обект на авторско право. Правена е само и единствено за dinka.blog.bg и ако я видя на друго място, или получа сигнал, че я има на друго място ще предприема законни стъпки срещу нарушителите на авторски права. Благодаря много!

Няма коментари:

Публикуване на коментар