четвъртък, февруари 19, 2009

21.10.2008 10:33 - Жените срещу Динка - войната е обявена официално!

Жените са слаби шофьори. Убедих се в това, независимо, че съм жена. Има, както казва моя инструктор, 10% от тях, които могат да карат, но останалите 90% са повече от слаби.

Войната жените срещу Динка започна неотдавна на един полигон, когато друга колежка "бъдещ слаб шофьор" се засили срещу мен в опит да ме убие пред очите на поне трима инструктори, защото не намери педала на спирачката, но за сметка на това намери газта и я натисна със всичките си 80 кг.

Така започна Войната.

Когато се занимаваш с някакви неща, обикновено забелязваш хората със сходно на теб хоби.

Аз така едно време открих, че има много велосипедисти в София и тези, които се събират на екопротестите са само малка част от тях.

След това открих топлата вода, че има и много мотористи, да му се не види. И тези, шумните и бързите са съвсем малка част от тях.

После, засегната от общоприетата теза, че жените са слаби шофьори, започнах да се заглеждам по задкормилните устройства на автомобилите. Повярвайте ми, в задръстването вече ще видите повече жени зад волана, отколкото мъже.

Друг е въпросът, че 90% от тях не могат да карат! Те не гледат в огледалата, не гледат какво се случва около, зад и пред тях. А возят малки деца в тези стари баракуди!

Може ли да си толкова безотговорен, ако не към собствения и чуждия, то поне към живота на детето си? Излиза, че освен лоши шофьори са и лоши майки, така ли?

Не мразя жените. Аз самата съм такава, но много мразя заспали блейки да се опитват да ме убият, защото когато правят завой на ляво, не гледат в правилните посоки.

Мразя и такива, които не виждат какво се случва пред тях и се опитват да ме убият, само защото съм с колело, с пуснати мигалки по бял ден с каска, руса коса и къса пола!

АКО ТОВА Е ГЛЕДКА, КОЯТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАБЕЛЕЖИТЕ И ГОЛА ДА СЕ СЪБЛЕКА - ПАК ЩЕ СИ ОСТАНЕТЕ ЗАСПАЛИ БЛЕЙКИ.

Моля всички жени, които се опитват да ме убият на улицата пред очите на невинни свидетели и собствените си деца да се опитат поне малко да ВИЖДАТ, когато гледат!

В неравната борба Жените срещу Динка, за по-малко от месец има 8 опита за физическото ми отстраняване!

Войната продължава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар