четвъртък, февруари 19, 2009

05.09.2008 16:19 - Другарю милиционер, респектирай ме с куршум в задника!

Преди известно време в един форум, моторист се оплака, че са го спрели с насочен към него пистолет.

Вчера, едно момче бе простреляно от полицай, който искал "да го респектира", защото лапето не му спряло на стоп палката.

В последствие, детето е с дупка в прасеца, а полицията се оправдава, че е бил без нужната категория.

Кой дава право на полицията да стреля на ляво и на дясно по мотористите?

Знае ли другаря, смел и респектиращ ме с куршум в задника, милиционер какви неща може да предизвика с единия му негов респект?

Може да убие мен, спътникът ми, да паднем, да мине камион през главите ни, в който да се набият още 4 коли?

Колко ЖЕРТВИ минимум и максимум ще тежат на съвестта на респектиращия ме другар милиционер?

КОЛКО?

Няма коментари:

Публикуване на коментар