четвъртък, февруари 19, 2009

10.03.2008 12:58 - Пей с мен или Music Idol?

Няма да крия, че се смятам за ощетена от войната за рейтинг.

От една страна много искам да гледам Music Idol, а от друга съм повече от любопитна да разбера какво ще се случи и кой участва в Пей с Мен.

За зла участ - имам само един телевизор. Не, че не мога да гледам един от двата канала на компютъра, но ако го направя вечерта ще приключи най-малко с една жертва.

Като човек, който сяда пред телевизора с ясната цел, че ще гледа САМО ЕДНО ОТ ДВЕТЕ предавания идва логичния въпрос КОЕ?

Music Idol, защото вече съм го гледала и ми се иска да видя как ще продължат младежите

Пей с мен, защото ми е напълно неизвестно какво се случва, с кого се случва и ЗАЩО?

В крайна сметка, заради борбата за рейтинг и заради нечия чужда накърнена чест - аз съм прецакана!

1. Защото имам желание да гледам и двете предавания, което е и в полза на тези, които ги пускат!

2. От друга страна точно тези, чиято полза е моя зрителски интерес, не ми позволяват да го направя, защото някой гений е решил да ги излъчи по едно и също време.

Ще ме извинявате уважаеми господа, създатели на телевизионните програмни схеми, но аз смятам да изляза от омагьосания ви кръг и да зарежа цялата тази работа с музикалните надпявания.

За това тази вечер ще си галя кротко котката и ще гледам, в тон с галенето Animal Planet, утре ще си чистя къщата докато вие се борите за рейтинг, в сряда и четвъртък ще се забавлявам на курса по народни танци, а в петък ще отида в някой задимен клуб и там ще си остана до ранни зори.

И така - докато не спрете да правите уважаемия зрител на идиот и да го подтиквате към раздвоение на личността.

Няма коментари:

Публикуване на коментар