четвъртък, февруари 19, 2009

11.08.2006 09:36 - Админ ли? Кой ти каза?

Да! Зная, че много дълго време ме нямаше. Да, преодолях и предменструалния, и менструалния и следменструалния синдроми.

Всеки месец се оправям с тях! За сега!

Е да, но за зла беда ме сполетя една друга отговорност. Доста сериозна за крехките ми плещи.
Реших, че ще успея да се справя с неправдите в един сайт!
То... това си ми е отговорност от много години, ама сега е по-различно.

Присъединих се към братството на всички, които обичат повече компютрите си, отколкото всичко останало (като изключим страстта им към донътите).
Вчера, получих пълни права, с които да се разпореждам със съдбата на няколко хиляди юзъри. Един вид – повишиха ме в директор на водопад... водопад от празни приказки.

Станах админ!

Представете си ме сега: Аз съм лентяй по душа, падам си по донъти (особено тези какаовите с дупка по средата и с много кокос върху им) и може да се каже, че съм почти идеална за ролята на админ.

Поне според представите на хората, които са от другата страна на PC преградата!

Ама то, да си админ е голяма работа бе хора! Огромна дори!
Бориш се със спама по форумите, банваш разни типове, които ти предлагат медикаменти за разклатени нерви... (Чудя се кога ли ще ги оставя да ме спечелят на тяхна страна и да им се обадя за някоя кошничка с рекламираните от тях продукти....)

Само от половин денонощие съм „админ” и ми се иска да изтрия всички форуми и да банна онези, които ми се правят на отворени, дават ми съвети и препоръки или просто си играят с огъня, като пускат разни жлъчни постчета.

Но за сега се държа.
Смятам да не изложа дамската половина в това изнервящо поприще.

Пожелайте ми успех! И внимавайте, да не ви банна някой ден по невнимание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар