четвъртък, февруари 19, 2009

26.07.2006 10:59 - Friday I’m In Love!

Винаги съм харесвала The Cure. Както и много други групи, но прецених, че заглавието на тяхната песен е идеално за заглавие на този пост.
Случвало ли ви се е да се събудите по средата на седмицата с мисълта, че е петък?

И на мен ... Често!

Нищо, че е сряда! За мен това е „емоционалния” петък!
А и нали някои наричат срядата „малкия петък”...
Може и да съм повлияна от онази оргийка от вчера в блога на ren

Там в момента цари нещо като „пролетно почистване”, но Авгиевите обори трудно се чистят...

Да оставим това...

Вчера, а и днес съм на тема Brahms.
Може да се каже, че на дърти години преоткривам класическата музика.

И открих нещо изключително.
Голям пропуск от моя страна, че до сега не съм попадала на този сайт.

Исихия!

За някои са непознати. За други – те са част от един спектакъл на Нешка Робева.
А за мен са нещо много сърдечно и толкова красиво, че не заслужава да бъде слушано от простите душици като мен.
Потърсете ги!
Чуйте ги! И ги подкрепете.

Живеем в държава, в която Цеца Величкович ще взима по 300 лв. За VIP билет за концерта си на Националния ни стадион, кръстен на името на Апостола!!!

А Исихия са достойни да влязат в колекцията Buddha Bar!
Ще се радвам да стигнат и по-далеч.
Наистина ще се радвам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар