четвъртък, февруари 19, 2009

12.12.2008 15:31 - Кризата удари и любовниците! Горките момичета!

Тези дни не съм на себе си. Посветих цяла седмица от живота си на Пабло Пикасо. И подобно на любовниците му в момента съм емоционално изцедена и психически лабилна.

Дори в автобуса онзи ден ми се привидя тъжната и обляна в сълзи Дора Маар, а снощи сънувах как образите от Герника танцуват хоро с двата котарака на леглото ми. Събудих се обляна в пот и с омотан чаршаф около шията! Мъката е пълна - казвам ви.

На всичкото отгоре чакам да ми се доставят от Япония "вторичен вал" за скоростите на Дивата коза, както и едно зъбно колело.

А и тази криза... Лоша работа. Вдигнали са бирата и дъвките, дефлации-мефлации.

Знаете ли? Раздвам се, че не съм любовница на някого, защото и бентлито ми щяха да вземат! А сега? Какво могат да ми вземат сега? Един счупен мотор и едно кално колело - друго нямам.

Тежко на всички тези млади и хубави момичета на възраст от 18 до 25 (мале, че аз съм прескочила и възрастовата граница даже... време е да помисля за плетките) , на които им взеха Аудитата, Бентлитата, Поршетата, Ягуарите, Мини Купърите и т.н.

Вижте сами какво пише днешната преса:

"Близо 80% от върнатите в лизинговите компании коли са били на името на момичета на възраст между 18 и 25 години.

Финансовата криза спука балона на любовниците, който се беше заформил последните години. Според отлично запознати източници на в. Пари всеки ден в лизинговите компании у нас се връщат десетки нови коли, купени през последните 48 месеца. Интересното е, че близо 80% от върнатите автомобили са били на името на млади момичета, на възраст между 18 и 25 години.

Според източници на вестника сред множеството върнати возила през последния месец се отличават 15 чисто нови Бентлита. "

Може ли така бе? Може ли кризата да удари така тези млади и невръстни момичета? Та много от тях още са студентки и живеят със съквартирантките, които (от своя страна) си простират гащите на прозореца - там, където държат и храната си!

Може ли кризата да е толкова коравосърдечна и да отнеме единствения лъч щастие в живота на съвременната любовница? Като им се вземе аудито какво ще им остане на тези момичета? Телефона? Нищо чудно.

Едно време е било лесно. Любовниците не са искали почти нищо в замяна. Ето - вземете Пикасо. Та той има стотици жени, с които е спал. Ако всяка една от тях му е искала по едно Бентли - до къде щеше да я докара? Още повече, той си е падал по Пежо, но това е друга тема.

Момичета, съжалявам... Няма и как да ви помогна. Аз имам само един счупен мотор и едно кално колело. Май ще трябва да се върнете към градския транспорт... Болката минава, но срамът е голям...

Няма коментари:

Публикуване на коментар