четвъртък, февруари 19, 2009

14.02.2006 17:05 - Какво доживяхме?

Днес се заформи уникален спор за и против карикатурите. Знате ги - ОНЕЗИ карикатури. Просто не издържах! Честна дума. Не мога да се боря със наложеното мнение, че тези които се молят на друг бог различен от нашия са ТЕРОРИСТИ! Отказвам се да пиша каквото и да е повече. Това, което имах да казвам - го казах, но докато има разни "умници", кото пишат подобни неща ще ме е срам от религията ми! Ето за какво говоря: Прочетете и си направете сами преценка:

1. - 12:44 - всичк е представено различно...

Не можем да делим света на религии. Стига с тия глупости! Няма значение каква вяра изповядват хората, а как я тълкуват. Исляма е една МИРНА религия, а тези, които се вдигат на бунт са тези, които я тълкуват по друг начин. Нещо като да си създадеш мнение за дадена книга без да си чел книгата а само критиките за нея. Болно ми е. Първо за тези, които четат корана от ляво на дясно и второ - за тези, които не са го чели а го плюят.

От: dinka

2. - 12:45 - Добре селекция

Добра селекция на карикатури имаш, но явно не и истинските... :)
Някои от тях са доста политически и доста пресилени. Струва ми се, че спорът е по- скоро културен, отколкото политически, защото ако си говорим за това никога няма да стигнем до някаква истина.
По отношение на тези карикатери ми е доста трудно да ти кажа къде точно се намира границата на добрия тон, и къде я подминаваме с километри.

От: angel

3. - 12:52 - имам ги ангеле имам ги

имам връзка където съм ги ка4ил в rapidshare.видя ли какво писах:"На блога ми са и датските карикатури" , вси4ки наедно.тук щяха да излезнат размазано,виж ми блога бе,много пишеш ама нищо не 4етеш. виж и мнението ми за ipod.

От: ssstto

4. - 13:01 - И аз не съм чела корана:)

ама пък съм общувала с много мюсюмани. те са възпитани да мразят христианския свят и всичките придобивки, начин на живот и тн на немюсюлманския свят. не са виновни за което. Техните политици - са. получава се една криворазбрана история - хем да не обичат останалия свят, хем пък явно в тоя свят се живее по- добре.и като се преселят в него, става страшно..и когато не си достатъчно образован, за да взимаш разумни решения и да реагираш адекватно, така става - безсилието води до насилие...

От: анонимен

5. - 13:07 - стига де...

Не разбирам защо заради шепа хора разбрали на криво исляма отсичате, че всички са варвари! По нищо не се различавате от тези, които плюете!
Със същия успех можете да говорите за "жените шофьори", "негрите скиори", "щедрите евреи" и т.н. Познавам жена, която качи на стоп мюсюлманин. Човека и се отблагодари, като се помоли за нея на своя Бог. Как можете да слагате всички тези хора под общ знаменател? Хайде се ограмотете малко и спрете да пишете глупости! Сякаш сте на 14 години.

От: dinka

6. - 13:21 - до динка

мюсулманите са прекалено религиозни.повтарям прекалено.ако майка ти беше затворена в либия щеше да го разбереш право исляма.

От: ssstto

7. - 13:27 - Отказвам се!

Едните са прекалено религиозни, а другите - прекалено празноглави!
Кажете ми как един Кет Стивънс (за справка рекламата на кока кола с колата и Love Is In the Air) може да е мюсюлманин от началото на 70-те години и да е изпял такава песен? Как един Кет Стивънс, който направи няколко мюсюлмански училища в Англия не е ТЕРОРИСТ? И как такива хора като него никой не ги забелязва, при положение, че точно такива хора се опитват да ви налеят в главите, че Ислям е едно а екстремистите друго? И как не си направихте труда да сте поне една идея по-обективни?

От: dinka

8. - 13:32 - браво на кет

де вси4ки да бяха като него.между другото има и религиозни маниаци-християнии ги познавам отдавна.но и на тях не би им хрумнало да палят и да убиват.казват "тях бог ще ги накаже".и непрекъснато ме канят да ида с тях на църква.

От: ssstto

9. - 13:58 - cat stevenson ти е личен приятел , така ли, динке:)

моето мнение / анонимия по-горе / се базира на що годе представителна извадка от хора /на различни възрасти от различни страни от арабския свят, които не живеят от дълго време в родината си/ Колкото до Cat , има още хиляди , ако не и милиони такива примери. тука говорим за масата.

От: erato

10. - 14:07 - не зная кои са по-болните мозъци...

И аз говорех за масите, които остават незабелязани, защото по "уважаващи себеси медии" дават "другите маси" срещу които бълвате всичко от помийните ями на собствените си глави. Кажи ми ти приятелю, и всички вие, които така ревностно крещите тук срещу Исляма, кажи ми има ли мюсюлманин, който ти е сторил зло? Нима снощи ислямист-камикадзе е взривил дома ти със всички твои близки?
Нямаше ли да мразиш поробителя, ако беше роден по времето на Левски? Спрете молия ви! Угасете си телевизорите!

От dinka

11. - 14:11 - За качените по- рано карикатури

Сори, едва сега ги видях, първосигнално се насочих към картинките... Прав си! :)
Нали знаеш, че като направиш нещата веднъж, направиш нещата втори път, и все не стават, на третия може да прочетеш и упътването.
Та и аз така...

От: angel

12. - 16:18 - Безпристрастен наблюдател...

и като не ми е влезал в дома, дай да не си отварям устата, тъй ли?
типично по-бьлгарски, щом нещо се случва извън моя дом, извън моята чиния, значи мен не ме засяга??
Как точно взимаш позиция ти - като християнин, като мюсюлманин, или като "безпристрастен наблюдател" - те такова животно няма ?
Когато един спор е обществен засяга всички, които имат мнение и искат да го изкажат.
Хората които са ми направили зло, не ги помня. камоли да знам коя вяра изповядват..
обичам съседите си и ги уважавам:) и искам да бъдат добре, затова се старая да загърбвам миналото...да оставим робството и Левски за часовете по история, колкото и поучителни да са те...

От: erato

13. - 16:32 - "да оставим робството и Левски за часовете по история, колкото и поучителни да са те..."

Ето заради такива като теб се ядосвам цял ден.
ЛЕВСКИ - да го оставим в учебника по история?
Как може да се държиш толкова нагло! Заради хора като ЛЕВСКИ СЕГА СИ ХРИСТИЯНИН! И заради хора от УЧЕБНИКА ТИ ПО ИСТОРИЯ в момента ТИ не си ислямист набеден за ТЕРОРИСТ! Как може! Видяли блог - и хайде и ние да вземем думата, защото сме много умни и защото сме специалисти по всичко! Моля ви не се изказвайте неподготвени! Не може да критикуваш нещо без да го познаваш! А това, че не го познаваш не оправдава НЕВЕЖЕСТВОТО ТИ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар