четвъртък, февруари 19, 2009

14.12.2006 15:34 - "Wanted Dinka. Колкото по-мъртва, толкова по-добре!"

Ако скоро видите снимката ми над бюрото на системния ви администратор или уебмастър с горния надпис – не се притеснявайте. Аз си го заслужавам!



Тези дни почерних живота, на 3 невинни момчета, които са имали неблагоразумието да помогнат за създаването на един сайт и сега в момента може да лепят мои плакати пред офиса ви с надпис: „Wanted Dinka. Колкото по-мъртва, толкова по-добре!

А вие да четете тук!

Кой както се уреди! :)

Всичко започна със местенето на офиса ни, за което хич не ми се говори. Много прахоляк и излишни неща се натрупват! От мен да го знаете...
След това дойде смяната на мрежите, IP-тата и проблемите.
Но и за тях не ми се говори.

Истината е, че пиша всичко това за да се извиня на тези 3 момчета, които пострадаха сериозно от контактите си с мен. Да им благодаря за отделеното внимание и да предупредя личните им лекари, че аз съм виновна за отнесения им вид!

Благодаря на Сашо, Милен и Пламен!
Моля за извинение и от всички техни колеги, че задавам глупави въпроси. Обещавам повече да не правя така.

p.s. Ако ги търсите, за да им платите много пари за някой web-проект, имам им ICQ номерата. Но само ако парите са МНОГО и ако всичките отидат само за тях! Иначе не давам нищо!
Все пак им дължа услуга...

Няма коментари:

Публикуване на коментар