четвъртък, февруари 19, 2009

15.11.2006 10:16 - Пост ли бе... Да го опишеш? Part II (и малко за blog.bg в началото...)

От днес започват постите. Отново. И отново мисля да ги спазвам. До колкото мога. Но, когато започват постите се сещам и за нещо друго. По-старите потребители тук ще ме разберат.

Karry!

В едно от по-предните си писания и благодарих за това, че я има.
Лошото е, че вече я няма.
Без да каже и думичка.
Просто изчезна.

Всички виждаха в нея „най-обичаната и най-мразената жена в блога”. Истината е, че на мен ми липсва.

Да си призная, не са много жените, за които бих казала това.
Винаги се е случвало така, че да разполагам с повече мъже в обкръжението си. И ако трябва да съм съвсем точна – предимно мъже.

Не познавам лично Karry, но ме е яд, че не я познавам.

Въпреки, че съм критикувала не-веднъж някои нейни постове, разговорите ми с нея бяха най-смислените такива провеждани с жена от блога.

Простете момичета, но „меркантилната кучка” (както тя сама се наричаше) беше много повече от това, което ние виждахме в нея.

Ето защо ми липсва.

Karry, сигурна съм, че и ти ще спазваш постите. Дори по-добре от мен. Бъди здрава и усмихната. И се обаждай от време на време. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар