четвъртък, февруари 19, 2009

18.01.2007 10:56 - Слънцето грее, кервана си върви, а кучетата лаят та се късат!

Имало едно време едно голямо кръгло нещо, което позволявало да влязат в него неограничен брой хора. В началото – малцина се осмелили да влязат. Не, защото имало високи изисквания и фейс-контрол, а защото още не било толкова популярно.
Когато Малцината влезли в голямото кръгло нещо, започнали да общуват. Разприказвали се. Станали приятели.
След това, тези Малцина, направили всичко възможно да популяризират голямото кръгло нещо за да има повече хора и да се разменят повече мнения и мисли.
Малцината приемали на драго сърце всички новодошли, били мили и откровени с тях.
Но, когато това голямо кръгло нещо станало достатъчно популярно – започнала да пристига Плявата за пълнеж. Малцината, обаче били задружни и се подкрепяли един - другиго.
В един момент, обаче, Пплявата станала толкова много, че имало 2 възможности:
Или голямото кръгло нещо да се спука, или някой от Малцината да излезе. Стана второто, защото Малцината продължавали да са толерантни.
Сега, от Малцината има толкова, колкото са пръстите на едната ми ръка. И са изчезващ вид. Сега има и фейс-контрол, който решава кой-къде да застане.
Спомням си добре Малцината. Дори – ще ги изреда поименно:

xamctepa - не съм го виждала да пише скоро...

starlight затвори портичката, от която се виждаха звездите

kiro – и той в последно време като мен – отбива номера, за да не му умре блога.

karry тя ни напусна заради Плявата, а след това дойде по моя молба. Съжалявам Кари, че ти причиних това...

jones – той също не беше тук известо време. Отново заради Плявата.

angel - В неговия блог има какво да се прочете.

beer2beer – Като Киро и мен...

don последен пост с дата: 30.07.2006

idiot - последен пост с дата: 01.06.2006

viki02 – продължава да поддържа огъня за Братя Аргирови, което и прави чест

zashto - последен пост с дата: 25.11.2006

thomas – той май е един от най-активните...

thmcrp – последен пост с дата: 01.06.2006

petence - тя имаше нужда от нас. Колко сме и помогнали – не зная. Все още пише.

bobitu – последен пост с дата: 29.11.2006

Тези хора означаваха за мен blog.bg и все още те са причината да съм тук.

Влизах заради тях, коментирах заради тях. След това работата ме откъсна за известно време от голямото кръгло нещо. Сега, когато отново наминавам от време на време и хвърлям по едно око, се оказва, че голяма част от Малцината вече не пишат.

Други се отказват да го правят. А Плявата става все повече и повече.

Когато преди малко коментирах под една тема автора прецени, че коментара ми не струва и го изтри. След това се нахвърли върху ми с лично съобщение и снизходителен тон за да докаже, че той е виден журналист и не може така да му се говори. Бил писал статии.
Ами, приятелю – заври си статиите там, където слънце не огрява, защото ти си поредното доказателство, че в България няма Журналистика, а журналЯстика.

Аз пък съм републиканска шампионка по борба! Нещо против?

ДА! Последното е едно от 5-те неща, които не знаехте за мен.

Останалите 4, ще изброя само на Малцината, защото не съм длъжна да се хваля пред Плявата какво съм постигнала в живота.

И не съм длъжна да търпя Плявата в живота си. Смятам да я оставя в голямото кръгло нещо да се самоизяде, а аз ще си намеря друго голямо кръгло нещо, в което да се събера отново с Малцината.

Освен, че ще сложа край на dinka.blog.bg, смятам да направя същото с още 2 блога, които създадох с желание: dvutsvetko.blog.bg и debel.blog.bg

Оставам с най-добри чувства към хората, които създадоха blog.bg в началото и обещавам да се върна, ако някой вземе голямата лопата и започне да чисти Авгиевите обори най-накрая.

Няма коментари:

Публикуване на коментар