четвъртък, февруари 19, 2009

18.07.2007 14:40 - Как EU критикува държавата и нейната организирана престъпност

От няколко дни чета аз по вестниците, говоря с приятели и не мога да повярвам на нито една дума!

Не-веднъж съм споделяла, че живеем в страната на чудесата.

Истинско чудо е, че в тази държава всичко ни е ок.
Казвам ви го сериозно. Нямаме никакви проблеми! Ни-ка-кви!

От последния EU доклад се разбра, че в страната на чудесата не се правят нужните неща, за да се спре организираната престъпност.
И понеже сме съвестни – институциите ни се захванаха да се борят с най-лошата и най-опасната организирана престъпност:

Блогърите.

Да сме в Китай? Не сме! Аз поне не съм виждала китаец от последното ми ходене на китайски ресторант.

И като казвам, че всичко и е наред на тази наша страна на чудесата – няма да спорите с мен!

Никой вече не нарушава дори и най-простите закони!
Като например – Закона за движение по пътищата.
Ако по телевизията сте видели паркирано Ламборджини на пешеходна пътека – не им вярвайте. Това в моята мила, родна страна не се случва! Някъде по чужбината може, но не и в милата татковина!
В нашата страна на чудесата никой не бие жените си.
Никой не краде.

Никой не убива в присъствието на полицаи.
Никой не влиза в чуждия двор.
Никой не строи в защитени територии.
Ако някой ви каже, че близо до Рилските езера има строителна площадка – не му вярвайте! И ако също така добави, че заради разни проекти за мега-хипер-супер зимен курорт са уволнили директорът на национален парк Рила – Васил Петров...
Също не му вярвайте!
Вярвайте на мен като ви казвам, че живеем тихо и уредено!

Само тези блогъри, дето са се пръкнали. Дето подтикват народа към бунт!
При това в навечерието на годишнина от рождеието на Апостола!
И той щеше да бъде привикан и да пише обяснения в полицията на тема:
Защо, аджеба, е предизвикал масови безредици и подстрекавал за такива.

Що ти трябваше Апостоле, да ги правиш тия ми ти неща?
Ще вдигаш хората на бунт? Айде ела сега в районното да даваш обяснения.
Щастлив си Апостоле, че не си сред нас сега!

А тия долни мизерници и подстрекатели, агенти-провокатори, дето зоват за бунт – всички ще отидат на разпит, за дето са линкнали savestrandja.ludost.net

Хайде, другари* ! Действайте! Напишете и за моя блог с удебелен шрифт на някой документ: „да се следи постоянно блога й”.
Ако всички ваши колеги влязат в блога ми поне веднъж – ще мина на първо място в класацията „най-четени”!
И ще ме пишат по вестниците, а мама ще чете и сълзи ще и текат от очите!
А комшийките ще цъка с език!

* наричам ви другари, защото ви усещам близки! Сърдечни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар