четвъртък, февруари 19, 2009

19.09.2007 23:09 - Какви времена! Rock & Roll-a още ли е млад?

Съвсем занемарих блога си! Много ме е срам! Влизам тук от време на време, колкото да посъбера паяжините и пак излизам. Като една блог-Филифьонка съм станала.

С кое да запона? С темата за живота?
Та той е прекрасен, макар синоптиците да не са съгласни с това мое твърдение...

С темата за работата?
Какво за нея? И тя като живота - прекрасна, макар синоптиците да не са съгласни и с това мое твърдение...

С темата за футбола?
Хайде за него след малко защото синоптиците ще спрат да ми говорят.

Трябва да си призная, че смених работата и се чувствам наистина добре. Пиша го заради мен, а не заради тези на които им пука. Те знаят от много време, че съм сменила работата и, че се чувствам добре.

Така... разчистих още един ъгъл от блога, сега ми остава да забърша около мивката...

Да се върна на темата за футбола... Като един истински лаик на тема футбол си признавам, че най-забавното нещо в този спорт (за мен лично) е... коментаторът.

Този човек, необяснимо как, познава играча с топката. Дори и да не го вижда добре. Дори и да е с вързани очи! Той наистина ги познава! A аз, за мой срам, познавам само Роналдиньо. Ето - сега играят Барса и Лион и само Роналдиньо мога да позная! Най-вече, като го дават в близък план.

Останалите не ги познавам.

Но друго ме мъчи във футбола... и по-конкретно в родния футбол на международна сцена.

Може ли някой да ми обясни защо само ние си имаме ПФК? Т.е. Професионален Футболен Клуб?
Може ли всички страни и отбори да са толкова изостанали и да не са се светнали до сега? Може ли Барса да са просто ФК, а ние да си имаме гръмкото ПФК?

Ами то след тази голяма буква П пред ФК можем спокойно да го изписваме Пфк, защото буквата П звучи гордо и другите две букви (т.е. Ф и К) няма какво да се надуват. Все пак П е по-голямото! Особено, ако е пред ФК.

И все пак не разбирам... Само ние ли сме професионалисти? Само нас ли ни бива да сме с П отпред? И защо Манчестър Юнайтед нямат П, като са доста по-П от нас?

Днес ми казаха да си пия редовно хапчетата. Мисля да послушам този доброжелател. В крайна сметка най-забавен ми е коментаторът. А имам на разположение още цели 40 минути в неговата компания...

А синоптиците... те са страничен персонаж и за това не са съгласни с мен. Никога не са съгласни и винаги решават да ми прецакат лятото с някоя напоителна буря. Егоисти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар